Als klantenservice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, huurders en opdrachtgevers. Het team bestaat uit 8 medewerkers en kent verschillende taakgebieden: Klantcontact, Technical Helpdesk, Bedrijfsbureau en Facilities.
Benieuwd wat jij zoal gaat doen bij Lens als Klantenservice medewerker?
Als klantenservice medewerker:
Alle binnengekomen mailtjes beantwoorden
Brochures in orde maken voor verzending.
Huurders bellen om hen te laten aansluiten bij het zonnepaneelaanbod.
Beantwoorden van vragen van huurders.
Bellen om installatieafspraken met huurders te maken.
Eten, drinken en snacks bestellen voor lunch
Een uurtje sporten met collega's.
Projectmanagers ondersteunen bij hun projecten.
Bellen om installatieafspraken met huurders te maken.
Met het Lens wielrenteam een stuk fietsen.
Huurders bellen om hen te laten aansluiten bij het zonnepaneelaanbod.
Presentatie van een collega over een onderwerp die hij of zij graag wil delen met collega’s.
De vrijdagmiddagborrel op kantoor.
Wat je onder andere bij ons krijgt
Een bruto maandsalaris tot € 2.750
Een jaarlijks opleidingsbudget
Dagelijks een verse lunch
Een reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer bij woon-werkverkeer vanaf 11 kilometer of de kosten van reizen met het openbaar vervoer op basis van 2e klas
Communicatieve vaardigheden: je bent een goed luisterend oor en vindt het leuk om mensen te helpen
Goede vaardigheden met MS-office en andere programma’s
Structuur. Je schakelt makkelijk tussen verschillende activiteiten en weet daarin het overzicht te bewaren
Je vindt het leuk om vrijheid en verantwoordelijkheid te krijgen om aandachtspunten te signaleren en verbeteringen te implementeren