Klantenservice medewerker bij Lens

Als klantenservice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, huurders en opdrachtgevers. Het team bestaat uit 8 medewerkers en kent verschillende taakgebieden: Klantcontact, Technical Helpdesk, Bedrijfsbureau en Facilities.

Direct solliciteren

Benieuwd wat jij zoal gaat doen bij Lens als Klantenservice medewerker?

Een dag op pad als Klantenservice medewerker

Als klantenservice medewerker:

  • Onderhoud je veelvuldig contact met huurders van woningcorporaties via telefoon en e-mail. Dit kan gaan om werving, het beantwoorden van vragen of het inplannen van schouw- en installatieafspraken;
  • Voer je administratieve werkzaamheden uit, zoals het verwerken en bijhouden van informatie in diverse systemen, maar ook ondersteuning gericht op lopende projecten en projectmanagers;
  • Prepareer je de huurderswerving, zoals partijenpost en brochures klaarzetten;
  • Ondersteun je bij facilitaire taken, waaronder voorraadbeheer, inkoop van boodschappen en kantoorartikelen, postverdeling en overige taken ter ondersteuning van onze fijne collega’s.

Jouw week bij Lens

  • 09:00
  • 09:30
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30

Groei met de Lens Academy

De Lens Academy zorgt ervoor dat de Mensch van Lens profiteert van alle kennis die beschikbaar is binnen de organisatie. De Lens Academy helpt je om als nieuwkomer de organisatie te leren kennen en je vervolgens verder te ontwikkelen en te groeien. Groei met ons mee!

We vinden jouw geluk belangrijk

Wat je onder andere bij ons krijgt

Een bruto maandsalaris tot € 2.750

Een jaarlijks opleidingsbudget

Dagelijks een verse lunch

Een reiskostenvergoeding van €0,30 per kilometer bij woon-werkverkeer vanaf 11 kilometer of de kosten van reizen met het openbaar vervoer op basis van 2e klas

Ontmoet je toekomstige collega's

Zie jij jezelf hier al tussen staan?

Teamleider klantenservice

Simon

Klantenservice medewerker

Jisse

Klantenservice medewerker

Sonja

Klantenservice/Technische helpdesk medewerker

Bas

Klantenservice medewerker

Christina

Klantenservice medewerker

Jasper

Wat je meebrengt

Communicatieve vaardigheden: je bent een goed luisterend oor en vindt het leuk om mensen te helpen

Goede vaardigheden met MS-office en andere programma’s

Structuur. Je schakelt makkelijk tussen verschillende activiteiten en weet daarin het overzicht te bewaren

Je vindt het leuk om vrijheid en verantwoordelijkheid te krijgen om aandachtspunten te signaleren en verbeteringen te implementeren

Solliciteer direct voor de rol als Klantenservice medewerker

We hopen je snel op kantoor te mogen ontvangen!