Medewerker Klantenservice/Bedrijfsbureau bij Lens

Groei mee in de wereld van duurzame energie. Ook voor huurders en mensen met minder financiële middelen is zonne-energie beschikbaar. Jij helpt als medewerker Klantenservice/Bedrijfsbureau bij Lens de klanten en opdrachtgevers tevreden te houden. Dit doe jij door jouw uitstekende communicatie. Dankzij jouw werk kunnen collega's zich focussen op hun expertise. Jij ondersteunt hen graag met administratieve werkzaamheden.

Direct solliciteren

Benieuwd wat jij zoal gaat doen bij Lens als Medewerker Klantenservice?

Een dag op pad als medewerker Klantenservice/Bedrijfsbureau

Je komt te werken op onze Klantenservice-afdeling en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, huurders en opdrachtgevers. Het team bestaat uit 8 medewerkers en kent verschillende taakgebieden: Klantcontact, Technical Helpdesk, Bedrijfsbureau en Facilities.

 

Wat ga je doen als Medewerker Klantenservice?

  • Je onderhoudt veelvuldig contact met huurders van woningcorporaties via telefoon en e-mail. Dit kan gaan om werving, het beantwoorden van vragen of het inplannen van schouw- en installatieafspraken
  • Administratieve werkzaamheden, zoals het verwerken en bijhouden van informatie in diverse systemen, maar ook ondersteuning gericht op lopende projecten en projectmanagers
  • Prepareren van huurderswerving, zoals partijenpost en brochures klaarzetten
  • Ondersteuning bij facilitaire taken, waaronder voorraadbeheer, inkoop van boodschappen en kantoorartikelen, postverdeling en overige taken ter ondersteuning van onze fijne collega’s

Jouw week bij Lens

  • 09:00
  • 09:30
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30
  • Maandag
    • Samen met het klantenservice team de planning van komende week bespreken

      Weekstart Klantenservice
    • Lunch
    • Hierbij heb je contact met huurders van woningcorporaties via telefoon en e-mail. Dit kan gaan om werving, het beantwoorden van vragen of het inplannen van schouw- en installatieafspraken.

      Aan de telefoon
  • Dinsdag
    • Hierbij heb je contact met huurders van woningcorporaties via telefoon en e-mail. Dit kan gaan om werving, het beantwoorden van vragen of het inplannen van schouw- en installatieafspraken.

      Aan de telefoon
    • Lunch
    • Partijenpost en brochures klaarzetten.

      Prepareren huurderswerving
  • Woensdag
    • Check-in hoe het gaat en bespreken van de voortgang op de doelen uit het talentplan.

      BILA met leidinggevende
    • Met het Lens wielrenteam een stuk fietsen.

      Lens wielerclub
    • Lunch
    • Het verwerken en bijhouden van informatie in diverse systemen, maar ook ondersteuning gericht op lopende projecten en projectmanagers.

      Administratie
  • Donderdag
    • Samen met het klantenservice team de voortgang van de week bespreken.

      Weekupdate Klantenservice
    • Samen met collega’s een uurtje afgebeuld worden met een bootcamp training.

      Bootcamp
    • Lunch
    • Hierbij heb je contact met huurders van woningcorporaties via telefoon en e-mail. Dit kan gaan om werving, het beantwoorden van vragen of het inplannen van schouw- en installatieafspraken.

      Aan de telefoon
  • Vrijdag

Groei met de Lens Academy

De Lens Academy zorgt ervoor dat de Mensch van Lens profiteert van alle kennis die beschikbaar is binnen de organisatie. De Lens Academy helpt je om als nieuwkomer de organisatie te leren kennen en je vervolgens verder te ontwikkelen en te groeien. Groei met ons mee!

We vinden jouw geluk belangrijk

Wat je onder andere bij ons krijgt

Talentplan en opleidingsbudget om jezelf volop te blijven ontwikkelen

Dagelijks een verse lunch, op donderdagen een bootcamp en een wekelijkse Vrijmibo

Een reiskostenvergoeding van €0,30 per kilometer bij woon-werkverkeer vanaf 11 kilometer of de kosten van reizen met het openbaar vervoer op basis van 2e klas

Werken bij Lens betekent bijdragen aan een duurzamere wereld

Ontmoet je toekomstige collega's

Zie jij jezelf hier al tussen staan?

Teamleider Klantenservice

Simon

Medewerker Klantenservice

Bas

Medewerker Klantenservice

Sonja

Medewerker Klantenservice

Jisse

Wat je meebrengt

Iemand die communicatief vaardig is: je bent een goed luisterend oor en vindt het leuk om mensen te helpen

Het zou mooi zijn als je al ervaring hebt als Klantenservicemedewerker, Customer Service Medewerker of Sales Medewerker. Is dat niet het geval? Geen zorgen, wij maken alsnog graag kennis me je

Goede vaardigheden met MS-office en andere programma’s

Je bent iemand die gestructureerd te werk gaat. Je schakelt makkelijk tussen verschillende activiteiten en weet daarin het overzicht te bewaren

Je vindt het leuk om vrijheid en verantwoordelijkheid te krijgen om aandachtspunten te signaleren en verbeteringen te implementeren

Solliciteer direct naar de rol als Medewerker Klantenservice / Bedrijfsbureau

We hopen je snel te mogen ontvangen op ons kantoor!